Followers

Thursday, June 23, 2011

Kisah Dongeng Rusman.....

Aku sedar,, aku tak seberapa, aku bukan siapa2..... Jika dibandingkan dengan mereka yang jauh lebih megah daripada diri ini.... Apa yang mampu untuk aku berhias, hanyalah hati yang ikhlas... terpendam dan tersimpan untuk dia yang sudi....

Belum pernah ku merasakan dipeluk dalam dakapan, Eratnya melindungi jiwa yang rapuh ini.... sanubariku memerlukan kehadiran seorang teman yang tulus mencurah kasih sepenuh hati...


Mencintai aku dengan seadanya, mencintai aku bukan kerana rupa... Dalam waktu sedu dan dalam waktu hiba, Ku harapkan dia rela..... Mencintai aku dengan seadanya, sanggup menerima insan yang tak sempurna sepertiku.... Atau mungkin cinta sebegitu hanya KISAH DONGENG saja...


       THE END.....





Xtau la cmna Stacy nak nyanyi lagu tu... Edry Abdul Halim pun bingung ne... tebalik tunggang sda oleh jemari-jari ku..... heheee......   ^_^ but to tell u the truth, lagu ne mmg lagu sedih..... (eh, teringat pla kat V.I.P.).  Really get into this song.... Okla... nanti aq citer kisah dongeng aq yg betul2 in next entry ya... (eh, nama pun dah kisah dongeng,, apa pla yg betul2nya...???) tgk....??? kan dah aq yg bingung....????? Bha, ok la, until then.... kalo x, btmbah bingung lg nanti..... bubye....  ^_^