Followers

Friday, June 24, 2011

Jari-jemariku bersuara.....

Ok, hari ini 24 Jun 2011, aku sedang duduk depan laptop, dengan secawan Nescafe White Coffee dan sedang membiarkan jari-jemari ini begitu lincahnya menari di atas keyboard...

Perenggan kat atas tu nampak lame kan...??? Iya, memang, mamai2 bha tu lepas tadi mengharungi kegelapan dunia. Tetiba blackout masa aku sedang main game, (hehehee... aku da jadi pemain game da sekarang ne...). Agak lama juga blackout tadi. Mujurlah dah on balik, bolehlah aku amik masa ne untuk update blog aku.

Minggu yang pertama dalam semester 3, the last semester for our foundation, agak ok laa... I start it a lil bit slow, since still in holiday mood, but going much better. Sem ne da tak boleh nak main2 da... Ada exam yang perlu ditempuhi, dah la paper Language description aku cuma cukup2 makan jer. Study3x Rusman...!!!!! Jangan malas...

Plus, aku jadi K.O lagi untuk sem ne. To tell you the truth, belum pernah lagi aku jadi K.O or ketua opsyen sebelum ne. Tapi memandangkan dah diberi penghormatan, aku terima jer laa... Apa yang aku harapkan ialah aku dapat menjalankan tugas aku dengan penuh berdedikasi dan bertanggungjawab. Chewah...!!!!! semangat pla anak Bugis ne.... hehee....

Junior...!!!!! Our junior are just finished their orientation week... Ehmmm3x.... dah jadi senior la katakan, senior setahun jagung... Agak weird juga bila kebanyakan junior greet aku whenever aku terjumpa dorang, since aku pun dah buat perkara yang sama last year...Dah ada junior ne kenalah aku act maturely sikit...

Jom Hebbooohhhh.....!!!!!!!!!!! Its tomorrow, ok... kat perkarangan Stadium Likas. Aku macam nak xnak jer pergi. Al maklumlah, selalu dapat tengok kat tv jer kan. Dah ada peluang aku kat KK ne, nak juga pergi. Tp bila pikir balik, I'm runnin' out of money...!!!! So, x dpt la nak pergi. Aku mengharap la sangat dia amik aku kat sini and bawa aku jalan2 kat sana. Kalo jalan ngan dia at least, tak payahla aku kluar duit, heheee.....Tp dia x reply pun... Alamatnya, menunggu la aku esok....


2 comments: