Followers

Saturday, January 8, 2011

Betapa menyesalnya aku.....

Assalamualaikum n slm sejahtera suma....  ^_^  ari ne rsa lain mcm laa.....sejuk yg teramat sangat.... mcm selesema, batuk.... n rsa mo demam pun ada.... adakah ne d sbabkan oleh aq yg berada agak lama d bawah pancuran shower kat bilik mndi td.....??????

Bukan apa bha......aq menangis kat tandas td.... x tau la knapa .. rsa mcm regret sgt, after all that i've done. mengenang kembali perkara itu sgt membebankan aq....... sgt membuatkan aq cukup merasakan bahawa aq la manusia paling berdosa d muka bumi ne...aq tau apa yg aq bwat tu salah, tp knapa aq masi bwat lagi...???? betapa bodohnya aq........!!!!!!!!!!!!!!!!

Hari2 aq nmpk muka dya kat facebook.... rsa menyampah, keji, geram pun ada gak........hari2 jgak la dya chat aq........juz layan jak laa,, x nak dya kecik ati....... tp kau.........................kau mmg................................

Aq benar2 menyesal skrg.......... sgt2 menyesal............ da 3 ari berlalu tp perkara tu masih terngiang2 d kepala ku.... masi dapat ku ingat kembali apa yg telah berlaku......aq mo katakan ko la punca segala2nya.... tp kalo bertepuk sebelah tgn .. x kan berbunyi kan..???? ne jgak berpunca dr kebodohan diriku....kurangnya kekuatan utk  aq mengawal diri aq sendiri.... kalo boleh diputarkan masa kembali,,kupastikan suma ini x kan berlaku............

Namun semuanya telah terjadi............. aq tidak dapat kembali ke waktu itu n aq jga x dapat mengubah kesilapan masa lalu,... apa yg boleh aq lakukan hanya berserah diri pada-Nya, berdoa serta memohon keampunan dari-Nya, yg Maha Esa.......yg sudah berlalu tu biarkan berlalu, hadapi hari yg mendatang dengan tabah.... hari ini bukan hari yg terakhir....kerna masi ada hari esok....walaupun aq masi blum pasti sama ada aq mampu berdepan dgn ari esok. semoga aq sentiasa berada d bawah rahmat-Nya,, keampunan-Nya dan lindungan-Nya..............~~  >_<  Ammiiiiin........