Followers

Friday, November 19, 2010

HOLIDAY..........!!!!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t. hari ini, seorg demi seorg kwnku meninggalkan aq. I mean dorg balik umah daa. memang sangat happy coz da cuti, but agak sedih la coz terpaksa miss this moment  during holiday. 4 my friends, especially da TV CREWS, I will never forget this wonderful memories of us. next sem kta da nda stu bilik lg... tp nda pa, kta bangkitkan semula amalan kunjung-mengunjung sesama kta. haha.....!!!!!

TV CREWS (genk2 bilik tv)

Next, 4 all my classmates PPISMP BI Sem1 G1 , sedih sgt x dapat together gather.....  its ok la bha kn, juz 6 weeks. I really miss and appreciate the wonderful, joy, and excitement that we all have been through. one thing 4 sure is that I love all my friends. they are among of da best friends that i have. 4 all the girls......you all are awesome, gorgeous, beautiful, elegant, smart, noisy, happy and friendly...... hahah..!!!!  n 4 da boys, you all are sporting, fantastic, and frankly speaking, you all have teach me all of the new things that I have never done before. thanx guys..... ^_^ ok, x lupa gak kepada all my lecturers n my tutor, Mr.Alvin, thanx 4 everything .... but I never cry for this. coz next sem kita akan jumpa lagi....!!!!!! ^_^

PPISMP BI SEM1 G1 & 2 - ES Mystery Party

Mmg la agak sedih time2 gini..... selama 6 minggu x jumpa org2 ne kn..... tahun depan bru jumpa balik. I juz hope that next year, aq akn berubah,,.. mcm yg lecturer slalu ckp, " you have to be grown up, be mature" hehee.... aq akan cuba la jd matang utk tahun depan. boleh ka guys..???  aq akan jd lebih rajin, lebih bersikap baik n lebih skema..... ???? hahah... hopefully la kn n I will  try my best..... benda buruk n xbaik serta sikap buruk yg aq slalu bwat aq akan cuba elakkan n hindari. benda baik n sikap baikku itu (kunun) akan aq teruskan......n akan cuba d pertingkatkan lg..... ^_^ wait,, wait,,... mcm azam tahun bru jak neyh...... ^_^

later part you people ar,, be mature....

Add caption
Akhir sekali, x sabar mo balik kg besok, 20/11/2010 jam 1.15pm.....rindu da ngan my family, my home, n kuih raya....!!!!!!!! BELURAN ,, wait for me ar...... I'm coming..........!!!!!!!!!!!  ^_^

4 comments:

  1. stop manglishing the english..as a tesl student, i dislike this kind of behavior..haha..

    ReplyDelete
  2. hamzah, ko sda ckp faca to face la ngan aq td,,, haiya....

    ReplyDelete
  3. slm rusman..... ko mo jd dak skema thn dpn??????????????????????? weik~!! haha

    ReplyDelete
  4. wasalam....insyaAllah,, kalo ndada aral melintang...huhu..kunun..skema berabis...!!!!

    ReplyDelete