Followers

Saturday, November 19, 2011

Good bye PPISMP TESL, Welcome B.Ed TESL....

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...  ^_^

By the time aku buat entry kali ne, jam menunjukkan pukul 2.30am. What..??? Aku belum tidur lagi? Yupss, aku belum tidur lagi sebab aku penat dah tidur... Heheh.. Bukan laa, aku baru siap kemas barang2 aku kat bilik ne. Cuti akhir semester da kan, guru2 KDC pun akan masuk hostel time cuti ne. Penat tau aku kemas bilik ne, kena kosongkan bilik. Sudah la penat, fening lagi aku mo kasi atur ni barang2 semua. Macam dalam PS3 suda aku mengemas barang2 aku ne.

Okla, barang pun dah siap kemas, (except ada sikit lagi ne, nanti la kalo mo balik suda..) sekarang online la aku jawabnya. Maunya tidur bah aku ni terus, tapi macam lewat suda.. (Haahh..??? Lewat..???). Tapi malaslah, sebab nanti mo kena kasi bangun Paceng dan Norman lagi, (classmates aku...). Dorg sama2 ngan aku naik kereta pergi Kota Kinabalu International Airport nanti. Ooyaa,, Aku balik naik flight, jam 7.00am, KK -  Sandakan.

Okla, cakap pasal cuti ni, Alhamdulillah.... Aku telah menamatkan Persediaan Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan (PPISMP) TESL Sem 1,2 dan 3. Hopefully result final exam nanti aku dapat keputusan yang baik dan lulus keempat-empat mata pelajaran yang aku ambil. Sekaligus aku dapat meneruskan degree, Program Ijazah Sarjana Muda Perguruan TESL nanti bersama2 classmates aku yang lain.

All in all, I AM OFFICIALLY DONE...!!!!!! Dikesempatan ini, aku ingin meminta maaf la andainya diri ini pernah melukai, menyinggung, menyakiti, dan segala2nya terhadap sesiapa pun insan di muka bumi ini. Sesungguhnya yang baik itu datangnya daripada Allah itu sendiri dan yang buruk itu adalah daripada kelemahan diri saya sendiri. InsyaAllah, apa yang baik, kita teruskan malahan di perbaikkan lagi dan apa yang buruk, kita jangan buang. Sebaliknya kita buat sempadan dengan yang buruk itu agar kita dapat mengambil pengajaran dan iktibar daripadanya. Ingat,, pengalaman mendewasakan kita.  ^_^

Okla,, mungkin selama sebulan lebih cuti ne aku akan kurang kerap online due to internat connection... So, anything just inform me through e-mail, PM, Message, SMS, or phone call.

- Good bye Bilik 101,
- Good bye Kolej Kediaman Jati,
- Good bye PPISMP TESL Jun Intake 2010 Group 1,
Good bye my Tutor, lecturer, friends,
Good bye my Senior, (and congratz for Sem 8..!!!  ^_^)
Good bye KK...!!!!!!!


>_<



- Good bye IPGK Gaya...!!! 


No comments:

Post a Comment